Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трудно палене

    Напоследък май ме врухлетяха доста проблеми. От известно време за да запаля трябваше да завъртя поне 5-6 пъти и палеше. Сега, като тръгна да паля, стартера върти и след 5-6 завъртания се чува едно паткане във всумакателните колектори и, ако не са добре хванати гумените маншончета, колекторите почти изскачат от блока. Намествам ги дозатягам скобите и колата пали. При гасене и минаване на около 15-ина минути процедурата се повтаря. Ако съм я загасил колата и запаля след не повече от 10 минути, колата пали без проблем. В движение нама никакъв проблем и върви добре. Моля, ако някой има идея, да я споделя!
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

  • #2
    Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
    Напоследък май ме врухлетяха доста проблеми. От известно време за да запаля трябваше да завъртя поне 5-6 пъти и палеше. Сега, като тръгна да паля, стартера върти и след 5-6 завъртания се чува едно паткане във всумакателните колектори и, ако не са добре хванати гумените маншончета, колекторите почти изскачат от блока. Намествам ги дозатягам скобите и колата пали. При гасене и минаване на около 15-ина минути процедурата се повтаря. Ако съм я загасил колата и запаля след не повече от 10 минути, колата пали без проблем. В движение нама никакъв проблем и върви добре. Моля, ако някой има идея, да я споделя!
    Газ има ли!?
    Стандартните неща може да загледаш а именно:
    Пропуск на въздух след дебитомера + разните му там вакумни маркучи по колектора. Ниско налягане на горивото и разни такива...
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      Ако е на газ, изпарителя е за боклука. Иначе бобини , кабели и свещи с голям луфт.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Сменил съм всичко по запалителната система през последните две години. Също съм сменил и мембрани на изпарители. Съмнявам се за разтегната верига, че наистина все едно се получава детонация във всмукателните колектори.
        Last edited by gaiska; d.m.y г., 22:33.
        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

        Comment


        • #5
          Днес реших малко да поогледам в коша на мотора и установих, че след като изгася двигателя се чува за около десетина секунди едно съскане и накрая леко придвижване. Сякаш е смучене или изпускане на въздух, но не мога да определя с точност откъде е.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

          Comment


          • #6
            Виж сега, ако пука в смукателният колектор е бедна горивна смес......преди години имах този проблем, но само като намалее горивото в резервоара.....оказа се скъсан маркуч между помпата и една серпентина.....вътре в резервоара....
            Извади кошницата с помпата и виж как стоят нещата там!

            ---------- Post added at 06:34 ---------- Previous post was at 06:33 ----------

            п.п...говоря за работа на бензин, от газ ич не отбирам....
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
              Днес реших малко да поогледам в коша на мотора и установих, че след като изгася двигателя се чува за около десетина секунди едно съскане и накрая леко придвижване. Сякаш е смучене или изпускане на въздух, но не мога да определя с точност откъде е.
              Провери си газовия клапан дали е изправен!
              Има вероятност да се изпуска газ през изпарителя в смукателния колектор!!
              От там ще имаш лошо първо палене и проблеми!
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #8
                Ако газовия клапан е нехерметичен, то не би ли трябвало редуктор-изпарителя да спира газта към колекторите, защото той отваря по температура?
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #9
                  При определена температура се подава напрежение на клапана за да отвори, но ако той изпуска, си изпуска и без това напрежение.

                  Каква е газовата уредба - класическа или инжекция?


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Газов инжекцион на БРЦ
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #11
                      В такъв случай е малко вероятно обгазяване на колектора да се получава заради пропускащ клапан, щото след него ще трябва да пропуска и някой инжектор.

                      Но това не отхвърля тезата с обгазяването. То може да става през вакуумния маркуч на изпарителя.

                      За да потвърдиш или отхвърлиш това предположение, извади въпросния маркуч непосредствено след като загасиш мотора и след няколкото часа престой, го постави отново и виж дали има разлика в студения старт.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        За съжаление колеги, току що реших да я запаля колата и всмукателните колектори гръмнаха. Сега вече нямам колектори. Дали са заминали и гумените маншончета? Сега ще трябва да си търся и колектори преди да правя каквото и да е.
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #13
                          Е това е лечение по интернет....да беше отишъл при Робигаз от форума по евтино щеше да ти излезе...
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            Тези дни водих кореспонденция с колегата the_crazy_driver има алуминиев колектор комплект с гумите и ми обяви прилична цена. Пусни му едно лично, просто на мен ми трябваха само гумите, а той иска да го продаде цял.
                            Сексът е като снега, никога не знаеш къде ще те изненада, колко сантиметра ще е и колко време ще продължи...
                            Горд собсвеник на: Лада 2108 '90, Волга ГАЗ 2410 '88, Fiat Punto 75 ELX '94, Lancia Dedra 1.8 8v LE '94, Alfa Romeo 155 1.8 8v '94

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                              Е това е лечение по интернет....да беше отишъл при Робигаз от форума по евтино щеше да ти излезе...
                              Може би си прав за Роби, но из нашия вилает съм обиколил десетки газаджии. Толкова ли един не позна какво е. А пък и не съм сигурен, че проблема е в газта. Проверих си инжекторите-те не изпускат, проверих и вакуума-и той не изпуска. Как ще се взриви газова смес в колекторите, като няма откъде да се напълная с газ, защото колата пали на бензин. Освен да е от центровката-разтегната верига и неправилно газорапределение?!

                              ---------- Post added at 13:54 ---------- Previous post was at 13:50 ----------

                              Първоначално публикувано от ocultist Покажи съобщение
                              Тези дни водих кореспонденция с колегата the_crazy_driver има алуминиев колектор комплект с гумите и ми обяви прилична цена. Пусни му едно лично, просто на мен ми трябваха само гумите, а той иска да го продаде цял.
                              Дали са еднакви неговите с 1,8 8 клапановия мотор?
                              Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                              Comment

                              Working...
                              X